Firma, która planuje kupić reklamowe smycze, musi wiedzieć, w jaki sposób i gdzie może je przekazać potencjalnym klientom. Każda z sytuacji generuje inne potrzeby, dlatego cała akcja przekazywania tego typu gadżetów, jak i każdego innego typu, powinna mieć ręce i nogi. Dobre, gruntowne rozplanowanie całej akcji pozwoli na zaprezentowanie swojej firmy, przy pomocy smyczy, wielu potencjalnym klientom naszych usług.
Reklamowe smycze – kolor i hasło
Dokonaliśmy wyboru i nasze smycze zamierzamy rozdawać w często uczęszczanym kinie przed seansami o tematyce romantycznej. Jeśli też akcji będzie się działa w okolicach daty walentynek, to nie pozostaje nam nic innego, jak użycie kolorów kojarzących się z tym okresem. Każde inne reklamowe smycze w tym okresie mogą zwyczajnie zniknąć w tłumie czerwonych dodatków. Czerwona lub neonowo różowa smycz z motywem serca, ciekawym hasłem reklamowym i logiem naszej firmy może się okazać strzałem w dziesiątkę. Klienci kina chętnie skorzystają z gadżetu, który będzie im się pozytywnie kojarzył – nie dosyć, że z kinem, to jeszcze z ciekawym filmem i okresem walentynkowym, kiedy to często wiele osób traci głowę wśród ogólnego, miłosnego szmeru wszystkich zakochanych wokół.
Drugą istotną rzeczą, która oprócz koloru powinna być na smyczy dobrze widoczna to hasło reklamowe, które mimo nawiązywania do konkretnego zdarzenia lub okresu czasu powinno w jakiś sposób nakierowywać na firmę, od której gadżet pochodzi. Nie po to rozdaje się darmowe smycze z nadrukiem reklamowe, aby osoba obdarowana nie miała pojęcia, od kogo otrzymała dany gadżet. Dobre zaplanowanie designu smyczy jest kluczowym elementem tego typu reklamy i warto o tym pamiętać, decydując się na zamówienie ich ostatecznej ilości.
Reklamowe smycze – kiedy i gdzie
Rozdawanie tego rodzaju gadżetów powinno się odbywać raczej w miejscach zbierania się dużej ilości osób. Mogą to być różnego rodzaju targi branżowe, które świetnie sprawdzają się jako miejsce odnalezienie wielu grup docelowych dla oferowanych przez nią produktów lub usług. Kiedy posiadamy stanowisko na tego rodzaju targach, to warto stworzyć dla potencjalnych klientów małą paczkę gadżetów reklamowych, w których znajdzie się również smycz z sugestywnym nadrukiem i przekazywać ją każdej osobie zainteresowanej naszymi usługami lub produktami.
Jeśli nasze smycze zostały już zamówione, a my zaplanowaliśmy, gdzie mamy zamiar je rozdać, nie pozostaje nam nic innego jak udanie się do miejsca docelowego i zarządzenie czasem i ludźmi tak, aby wszystkie smycze reklamowe z nadrukiem znalazły się w rękach takich potencjalnych klientów, którzy przynajmniej obejrzą oferowane przez nas usługi. Zaoferowanie im dodatkowego rabatu, którego wysokość nadrukowana jest na smyczy to dodatkowy, ciekawy sposób na zdobycie klienta – przynajmniej jednorazowo. Od nas oczywiście zależy, czy klient do nas wróci. Smycz jest na tyle praktycznym gadżetem, że rozdawanie ją osobom potencjalnie zainteresowanym jest niezwykle skutecznym rozwiązaniem marketingowym.
Gdzie rozdawać reklamowe smycze?